I Filip Moris protiv trotoara

18. Oktobar 2007.
Kompanija Filip Moris Montenegro podržala je juče kampanju crnogorske Agencije za duvan, pod nazivom "Zaboravi trotoar", kako bi problem nelegalne prodaje cigareta bio što prije riješen. Filip Moris Montenegro je, u tom cilju, na maloprodajnim mjestima licenciranim za prodaju cigareta postavljeni materijali sa prepoznatljivim sloganom kampanje. - Na ovaj način kompanija doprinosi većoj prepoznatljivosti kampanje, a maloprodavcima duvanskih proizvoda pomaže da kupcima obezbijede neophodne savjete o tome kako da se sačuvaju od kupovine nelaglnih proizvoda - navedeno je u saopštenju Filip Moris-a. Agencija za duvan formirala je u februaru operativni tim za suzbijanje ilegalne prodaje cigareta i od tada su, kako je nedavno saopšteno, ostvareni značajni rezultati i udio crnog tržišta cigareta u ukupnom sveden na oko 15 odsto. Crnogorska podružnica multinacionalnog proizvođača cigareta Filip Morisa počela je da radi krajem maja. Osnovna djelatnost kompanije je uvoz i distribucija proizvoda Filip Morisa na tržište Crne Gore.